Návod na tvorbu responzivních emailů na blogu Cloudspottingu

Pokud máte eshop, firmu nebo jen nějaký projekt a chcete svoje klienty, ať už stávající nebo potenciální, pravidelně informovat o novinkách z vaší firmy nebo eshopu, neobjedete se bez rozesílání newsletterů. Newslettery jsou emaily, které jsou vytvořené v jazyce HTML a na rozdíl od klasických emailů mají pestré formátování a mohou obsahovat i fotografie, videa, animace či jiné grafické prvky a interaktivní prvky. S masivním rozšířením chytrých telefonů s připojením k internetu, tabletů a dalších platforem pro zobrazování webových stránek a emailů s pestrou škálou rozlišení vyvstal problém. Prohlížení klasických HTML emailů, které jsou vytvořené primárně pro stolní počítač, není na smatphonu příliš komforní. Řešením jsou responzivní HTML emaily neboli responzivní newslettery. Tvorba responzivních HTML emailů je velice náročná a 90% času nám zabere testování. Emaily musíme optimalizovat pro celou řadu emailových klientů a zařízení a poté je také otestovat. Po blog britské společnosti Cloudspotting jsem vytvořil článek, který pojednává o tvorbě responzivních HTML emailů a měl by plnit funkci tutorialu, který Vás seznámí s postupy a úskalími tvorby HTML emailů. Článek je určený pro mírně znalé vývojáře, kteří už někdy vytvářeli neresponzivní HTML newsletter, případně pro vývojáře, kteří mají po ruce návod s obecnými zásadami tvorby newsletterů. Článek je dostupný v anglickém jazyce a výhledově plánuji vytvoření české jazykové mutace celého článku. článek naleznete pod tímto odkazem: http://blog.cloudspotting.co.uk/2014/09/24/build-responsive-html-emails/   

 

mailchimp-1024x601

Share this: